eerste weekje zit erop - Reisverslag uit Manly, Australië van Danielle Ligtenberg - WaarBenJij.nu eerste weekje zit erop - Reisverslag uit Manly, Australië van Danielle Ligtenberg - WaarBenJij.nu

eerste weekje zit erop

Blijf op de hoogte en volg Danielle

09 September 2013 | Australië, Manly

09-09-2013 vandaag, maandag is de dag dat het groepsgebeuren erop zit. Ik zal zoveel mogelijk proberen op te schrijven zodat jullie weten wat ik hier zo al doe.Vanaf vandaag moeten we het zelf gaan doen. Wat hebben we afgelopen weken gedaan? ik moet het zelf ook even opschrijven anders weet ik het zelf ook niet meer zoveel dat we gedaan hebben. Donderdag zijn we na een lange vlucht eindelijk aangekomen in Sydney. Iedereen goed moe maar tegelijkertijd ook ontzettend blij. Het avontuur kan gaan beginnen. We beseffen nog niet echt dat we helemaal aan de andere kant van de wereld zitten.we begonnen gelijk met een sightseeing door Sydney. Hierbij mocht het operahouse en de bekende brug natuurlijk niet ontbreken. Het operahouse viel in het echt een beetje tegen moet ik eerlijk zeggen.Om niet te vergeten was het natuurlijk ook mijn verjaardag. savonds gingen we bbq'en. wat erg leuk was is dat de groep had geregeld dat ze voor me gingen zingen. Deed me goed. Het was best dubbel om jarig te zijn en tevens in australië aan te komen. De emoties kwamen er daarom savonds ook wel even uit.Daarna gezellig wat gaan drinken met de hele groep hier in Manly. Super leuk hoe snel je hier contacten legt met iedereen. Nederlanders, kiwis noem maar op. Dan tijd om naar bed te gaan. Nogal last van een jetleg dus de eerste nacht was niet heel top. Maar goed no worries.
Dag 2: Regeldag. Op naar de bank voor onze bankpas, door naar medicare en vervolgens naar de autobarn ed en tussendoor natuurlijk lekker lunchen in het park van Sydney.Wat een enorme maar mooie stad Sydney
.Dag 3: Mooie wandeling gemaakt door Sydney en omgeving. Wat hebben we mooie plekken gezien. Wist niet dat die bestonden op aarde ( zie voor fotos fb ). Uiteindelijk zijn we bij shelly beach uitgekomen. super mooi baaitje waar op dat moment toevallig een bruiloft aan de gang was.savonds lekker sushi gegeten voor 4 dollar pp en we hadden echt super veel. Goed backpackersvoer dus:p
Dag 4: Op naar de Blue Mountains. wooow ook dat was mooi zeg. Het is niet te beschrijven hoe mooi het daar is. Ook daar weer flink gewandeld maar het was de moeite waard!savonds als afsluiter met de groep heerlijk gegeten bij de italiaan en daarna lekker gechilled op de kamer. Het zijn vermoeiende dagen.
Vandaag dag 5: geen ontbijt meer dus gisterenavond cornflakes gehaald om meteen maar zo budget mogelijk te eten.Vandaag plan de campagne. Eens kijken of we een plan kunnen opstellen om te gaan werken en reizen.Onze bedoeling is volgende week naar Cairns te vliegen daar te gaan werken en met een auto terug naar Sydney te rijden. Dit even globaal.Gisterenavond belde me maatje Harm even op. De Australië expert haha. Deed me goed om m even te spreken. Hopelijk zien we elkaar nog als ie weer terugkomt volgend jaar.Verder gaat hier alles goed. Wel nog wennen maar beetje bij beetje komt het goed.Ik heb onwijs veel zin om eropuit te gaan. Manly hier is een mooie plaats maar er is natuurlijk nog meer.Ik geloof dat ik alles zo wel een beetje heb opgenoemd.Groetjes vanuit een zonnig Manly

  • 09 September 2013 - 20:42

    Je Kleine Zusje :

    Alle foto's al bekeken ziet er super leuk uit! Heel veel plezier
    Dikke kus

  • 13 September 2013 - 20:23

    Steef:

    Lieve daan! Natuurlijk is het even wennen.. niet zo gek! It all sounds great so far! .. stippel mooie plannen uit en geniet met de leuke mensen om je heen daar! We appen en hopelijk skypen volgende week!

    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2014

laatste verslag bijna thuis

08 April 2014

nieuw zeeland van deel 2

21 Maart 2014

nieuw zeeland deel 1

09 Maart 2014

vervolg van mijn geweldige reis

21 Februari 2014

vertrek uit gladstone
Danielle

Actief sinds 13 Mei 2013
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 10952

Voorgaande reizen:

13 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 September 2013 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: