Laatste weekje thuis - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Danielle Ligtenberg - WaarBenJij.nu Laatste weekje thuis - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Danielle Ligtenberg - WaarBenJij.nu

Laatste weekje thuis

Blijf op de hoogte en volg Danielle

25 Augustus 2013 | Nederland, Kaatsheuvel

Dat was het dan. Een na laatste weekendje met veel gezelligheid achter de rug.
23 augustus, Vrijdag zou ik gaan eten met mijn vriendinnetje Sabine, voor de laatste keer voorlopig. Aangekomen bij de tapasbar zaten daar ook mijn zusje en andere vriendinnetjes. Suprise! Super leuk dus dat zij er ook waren!
Na een gezellig avondje tapas te hebben gegeten zijn we met zijn alle nog eventjes de stad in geweest om daar gezellig een drankje te doen.

24 augustus, zaterdag. De dag van mijn afscheidsfeestje.
Papa en mama hebben zoals gewoonlijk alles weer goed verzorgd.
Lekkere hapjes, alles leuk aangekleed. Ready voor een leuk feestje dus.
Smiddags nog gauw even lekker naar de kapper geweest, mijn haar laten opsteken en savonds onze mooie jurkjes aan gedaan voor het feestje.
Al mijn vriendinnetjes en vrienden die ik er graag bij had willen hebben waren er. Een top avondje dus.

Het doet me goed dat iedereen het me zo gunt en zo enthousiast is.
Ook nu heb ik geleerd wie me echte vriendinnetjes zijn en ik ga jullie allemaal heel erg missen!
Het is raar om dingen voorlopig voor de laatste keer te doen. Het is toch best een grote stap voor mij om hier alles achter te laten voor een tijdje.
Er zijn dan ook al wat traantjes gevallen. Maar dat zal erbij horen denk ik!

Ik geloof dat ik de laatste dagen hier nu wel goed heb beschreven.
Nu het laatste weekje nog veel leuke dingetjes doen met iedereen die me lief is en niet te vergeten mijn tas te pakken.

Mijn volgende verhaal hier zal zijn wanneer ik op de plaats van bestemming ben.

Hopelijk gaan jullie mijn online dagboek leuk vinden en volgen.
Iedereen bedankt voor alles en ga jullie missen. Tot over een tijdje!

Liefs van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kaatsheuvel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2014

laatste verslag bijna thuis

08 April 2014

nieuw zeeland van deel 2

21 Maart 2014

nieuw zeeland deel 1

09 Maart 2014

vervolg van mijn geweldige reis

21 Februari 2014

vertrek uit gladstone
Danielle

Actief sinds 13 Mei 2013
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 10955

Voorgaande reizen:

13 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 September 2013 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: